lørdag, oktober 22, 2005

Hylleseksjon og innebandy

Jeg har kjøpte meg en ny hylleseksjon. Til en blanding av utvidet skjønnlitterær boksamling/historieavdeling/hjemmekontor. 2.15 m høy, 2.40 m lang med integret skrivebord. Den kom i flatpakker.

En slik hylleseksjon veier - jeg tuller ikke - rundt 500 kg, etter å ha summert kollivektene på pappeskene. Et halv tonn med hyller og bord.

Så tirsdag og onsdag ettermiddag gikk med til å bære og montere hyller. Løft og knebøy. I tillegg hadde bedriftsidrettslaget innebandykamp på onsdag, seint på kvelden. Jeg stiller der opp som målmann for at laget skal få ha flere utespillere. Har du sett en innebandykamp? Målmannen knegår i bortimot en time. Men innlagte kast, oppstandelser og hurtige posisjonsforandringer.

Så i dag, fredag, var det like før jeg sykemeldte meg på grunn av stølhet :-) Ryggtavla, overarmene og lårene er mørbanket av uvant fysisk aktivitet. Jeg visste fra forrige sesong at målmannknegangen i første kamp svir, men akkurat nå verker jeg overalt. Blåmerke over hele kroppen. I tillegg tapte vi surt 4-5.

Ingen kommentarer: