onsdag, oktober 31, 2007

167-671

Jeg klarer ikke å glemme tall. Det er en forbannelse. Ikke at jeg har pugget pi med så-og-så mange siffer, eller noe slikt. Men gamle telefonnumre, bilskilt, bankkontoer ... Helt ubrukelig informasjon. Antall timer pr. år, spør du? 8760, svarer jeg. Blir ikke kvitt det.

Så da jeg kjørte drosje i dag, kjente jeg straks igjen kilometerstanden, 167 671. Hm? Ringer det ikke en bjelle hos deg, også?

Det er selvfølgelig draktnummeret til en av B-gjeng karene i Donald.

4 kommentarer:

Frøken Makeløs sa...

Hehe, sært sært sært. Bli med på quiz? :-)

Stian sa...

Hei, frøken!

Jeg er en racer på quiz!

Dog ikke så god som Drillo i geografi, og heller ikke så god som Arne Scheie i fotball, heldigvis, når jeg tenker meg om.

Anonym sa...

hva med 111671 ?

Stian sa...

Det er saldoen min i banken.