onsdag, august 24, 2005

Bedriftsidrett

OK, det er noen år siden jeg var ung og sprek. Litt artig er det allikevel å delta på jobbens bedriftsidrettslag.

For tida driver vi med volleyball. 9-10 stykker dukket opp på trening i går, så vi var snaue to lag. Litt utpå kvelden måtte noen av småbarnsforeldrene hjem, så plutselig var vi bare 3-4 stykker på hver side av nettet. Jeg var ganske svett da jeg kom hjem, for å si det mildt.

Volleyball er gøy! Jeg tror ikke jeg har spilt det på over ... *kremt*ogtjue år, men det skulle ikke mange slagene til før ballfølelsen kom tilbake igjen. Jeg tror jeg kan si at jeg er sånn noenlunne midt på treet i kvalitet blant spillerne på lagene våre.

Men ikke alle er født med volleyballspenst. Sjefen lurte fælt i dag etter den siste treninga, da en ingeniør dukket opp lett haltende, en annen med taktisk uheldig valgt kortermet skjorte og fargerike blåmerker opp etter underarmene, og en tredje med antydning til verandaleppe. Selv hadde jeg bare vondt i håndleddet, men det syntes ikke.

Og snart er det bedriftsmesterskap!

Ingen kommentarer: